Skip to content

Digitale kommunikationskanaler: Her får du overblikket

I dag er der så mange digitale kanaler, der kan bruges i den interne kommunikation, at det efterhånden er svært at overskue dem alle sammen. Og ikke mindst kan det være svært at finde ud af, hvilke kanaler der er gode til hvad. Her får du et overblik over mulighederne og begrænsningerne.

Der var engang, hvor de interne kommunikationskanaler var til at overskue. I den analoge verden kunne man vælge mellem en medarbejderavis, et printet nyhedsbrev, plakater – eller en ølkasse. Så nemt er det ikke i dag. I dag er der nærmest et uendeligt antal af kanaler og indholdsformater at vælge imellem. Samtidig åbner de nye kanaler for en helt ny dimension – nemlig muligheden for at skabe dialog. Nu er det ikke længere kun ledelsen, der kan komme med deres perspektiv – alle kan. Nu handler det ikke længere om at overbevise medarbejderne, men om at skabe mening sammen gennem dialog. Det er en helt ny og anderledes udfordring for kommunikationsafdelingerne rundt omkring.

Læs hele artiklen på Kommagasinet.dk

Back To Top
Search